Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

rus liseli kızların porno filimleri Etiketi


rus liseli kızların porno filimleri rus_liseli_kizlarin_porno_filimleri
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
Karımı Benzinlikte Siktiler
Karımı Benzinlikte Siktiler Uzun zamandır fanteyi yapıyorduk. Karım gözü bağlı tanımdaığı kişilerce siklimeyi hayal ederdi. Aklıma koydum başına iş
18267
seks hikayeleri
kalça manyagıyım
Merhaba ben deniz size ilkkez yazıyorum birgün sevgilim bana telefon etti senin uzun zamandır özlemini çektigin bir kadın buldum dedi ben nası yanided
1384
seks hikayeleri
Çılgın
Selam ben hakaneşimle evlendigimde bakire degildi.B enim için sorundegildi çünkü cagil insanla ugraşamam ben sex te doymayan biriyim herzamanaramızda
1659
seks hikayeleri
Liseli Yaraga Hasret Ezgim..
Tarih :16 Temmuz 2009 Perşembe Liseli Hatunumm Benimm Selam arkadaşlar Ben Kocaeliden Serdar Yaşım 23 Hikayeme gelince izmit kızm
9781
seks hikayeleri
Mini Etekli Azgın
MİNİ ETEKLİ AZGIN  Herkese slm.Anlatacağım olay hikaye değil tamamen gerçektir.Okuyacağınız olaydaki bayan isimleri gizlilik için öylesine seçil
2889
seks hikayeleri
Kızım Damadım Ve Ben
Merhaba ben Emine 41 yaşında 5 yıllık dul 167 boyunda 84 kilo kumral ela gözlü balık tenli kapalı giyimli 1 bayanım. 17 yaşındaki kızımla beraber yaşı
10638
seks hikayeleri
Aldatmanın Zevki 3
ALDATMANIN ZEVK İ -3 Selam arkadaşlar ben şerife umarım beni unutmamışsınızdır. Ama yinede hatırlatmak için sizlere kısa bir hatırlatmada bulunac
7876
seks hikayeleri
Bayılana Kadar Seks
Bayılana Kadar Seks Kendimi anlatmalıyım;181 cm kumral yeşil gozluyum guclu ve atletik yapılıyım gezmeyı eglenmeyi ve eglendirmeyi severi..keyifli
1671
seks hikayeleri
Kole 172
Kole 17-2 selma ablam bana kafasına göre cezalar veriyordu.yengem işe kızlarda okula gidince benimle oynuyordu birgün komşu kızı sibeli çağırdı eve b
2593
seks hikayeleri
Yeni Akrabam
Kardeşime kız istemeye gitmiştik bundan iki sene önce.Çok güzeldi Nuket Hanim o gun. Sanki kizini degil,onu istemeye gelmistik. 42 yaşında idi iki sen
3242
seks hikayeleri
Yalamaya Bayılıyorum
Merhaba, ben İstanbul’da yaşayan pasif zaman zaman da aktif bir gayim. Anlatacağım olay iki ay önce birebir gerçekleşmiştir. Bir akşamüstü işten evime
4188
seks hikayeleri
kız dilenci çıktı
Merhaba ben 19 yaşında bir erkeğim. Size 1 saat önce başımdan geçen bir olayı anlatmak istiyorum. Annem ve babam evden çıktıktan sonra hemen arama mot
10476
seks hikayeleri
Azmış Eylem
Slm bundan 2 yıl önce lisede çok beğenilen ve çok çekici biriydim bütün kızların gözü bendeğdi istediğim kızı elde edebilecek biriydim bir gün sınıfın
2650
seks hikayeleri
Antalyada Ablamı
Hepinize selamlar. Ben Alper, 21 yaşında üniversite öğrencisi bir gencim. Anlatacağım olay yaklaşık bir ay önce oldu. Ablam 24 yaşında Ceren adında bi
25320
seks hikayeleri
arasına dil attım
elam ben istanbuldan polat ben 1.82 boyunda 67 kiloda ee bizarda yakışıklıyımdır. Size anlatacağım bu hikaye tamamen gerçek olup olay bundan 1 ay önce
2005
seks hikayeleri
patronumu baştan çıkardım
Her gun coook canim sikismek istiodu amim hic uz durmiodu bir gun ise gitim uzerimde bi beyaz kolsiz ini bol dekolteli bi buluz vardi altima sutyen ta
3063
seks hikayeleri
Toy Gurbetçiyim
Merhaba. İsmim Ege. 31 yaşındayım. Atletik ve yakışıklı sayılırım.Bundan 2 yıl önce başımdan geçen bir hikayemi sizinle paylaşmak istiyorum.Oturduğum
1335
seks hikayeleri
Sekreterya
Selam arkadaşlar ben 21 yaşında kızların bir bakıp birdaha bakabileceği türden mavi gözlü beyaz tenli 1/75 boyunda bir gencim şimdi size anlatacagım o
1483
seks hikayeleri
GRUBUN BoYLESi
GRUBUN BÖYLESİ Bir yaz günüydü. Bizim mahallede oturan abla kardeş ile bakışıyorduk. Sonra kendimi toparlayıp yolda ablası ile tanışmak istediğimi na
2353
seks hikayeleri
Bie Cafe Hikayesi
Slm. Ben ismimi vermicem ama size gercekten dogru ve cok guzel bi hikayemi anlaticam. Bi yaz akşami gercekten cok sicak bi akşam ama, bizim devamli ta
2569
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :