Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

kopek le sıkışen kızlar Etiketi


kopek le sıkışen kızlar kopek_le_sikisen_kizlar
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
Kız Arkadaşımın Ayakları
Bir gün kız arkadaşımla buluşup geziyorduk ve ayakları çok güzeldi gözüme takılıp duruyordu onları yalamak istiyordum sikmek istiyordum dayanamıyordum
3888
seks hikayeleri
Yengem Ve Komşusu Şerife
ederim tamamen gerçektir.bundan dört yıl önceydi.askereden yeni gelmiştim kırşehirde öğretmen olan dayımahmet bizi aradı ve yiğenim hoş geldin tam zam
6990
seks hikayeleri
Şansın Böylesi Hiç Görülmedi
Merhabalar Ben POLAT Vandan 23 yaşında Bir Delikanlıyım.. bundan önceki anılarımıda yazmıştım okuyanlar bilir ehliyetsiz çırak diye… biliyormusu
3088
seks hikayeleri
bibime çaktım
salam.men azerbaycanliyam. kecek metlebe.zor hekayedi,oxuyun axira kimi.olan seydi. dayimin arvadi zor seyiydi.menimde buna gozum dusmusdu.her def
2439
seks hikayeleri
Beni Istiyorlar
Merhaba yıllar önce başımdan geçen bir olayı sizlerle paylaşmak istiyorum.günlerden cumartesiydi benimde okulum tatil olduğu için evde oturmayı tercih
2589
seks hikayeleri
izmirli hatun ela
slm arkadaslar bundan 1 ay önce msn tanıtıhım ela diye bi kız arkadasım vardı.ben 19 yasındayım o ise 23 yasında 173 boyların mükemmel kalçaları çok b
2822
seks hikayeleri
Köpeğimle 1
25 yaşında, sarışın, Almanyada ailesiyle yaşayan bayanım. Evde erkek birde köpeğimiz var. Dalmaçyalı ve bu sene başında annemler bana yaş günümde hedi
9009
seks hikayeleri
Dilekle Sevişmemiz
Merhaba adım Neslihan. 24 yaşında 1.70 boylarında iri göğüslere sahip iyi giyinmeyi seven sarışın saçlı bir bayanım. 18 yaşından beri lezbiyen ilişkil
1916
seks hikayeleri
aynı evde kaynanamla
Evliyim ve . Daha doğrusu iki senedir dul olduğu icin bize taşınmak zorunda kaldı. Ben ve eşim işe gidince ev işlerini yapıyor ve bize yardımı oluyor
25313
seks hikayeleri
sarışın sekreterle fena çaktım
paylaşırken bile hale şaşkınım o çünkü patron oldu sayemde. Bizim apartmanda oturan banu adında bir kız var. Banu özel şirketlerin birinde sekreter ol
837
seks hikayeleri
18`lik Kardeşim Ve Ben...
18`lik Kardeşim ve Ben Merhabalar ben izmirden onur, 19 yaşındayım.ve benim 18 yaşında balık etli güzel lolita bir kardeşim var.adı yasemin önceler
8029
seks hikayeleri
doktorum bitirdi beni
Ben Arzu. 22 yaşında evli bir bayanım. Eşimle bir günah gecesi yaşadık. Sonra çocuğu aldırmamız gerektiğni filan söyledi bana. Çok üzüldüm. Ama yapabi
2081
seks hikayeleri
kocam olurmusun
Şu an 19 yaşındayım.İlk okul 5 e giderken sexle ilgili hiç bir şey bilmeyen birisiydim.çevremdeki arkadaşlarımın dilinden düşmezdi hiç.Kulak misafiri
6033
seks hikayeleri
kardeşimi sikmeye zorladım
Kardeşim Berk 8 yaşında küçük bir pipisi var. Bir gün koltukta uyuyakaldığını farkettim, bende o gün çok porno seyrettiğim için amım sulanıyordu, siki
477
seks hikayeleri
patronum mineyle
Aylarca işsiz kaldıktan sonra, bir arkadaşımın tavsiyesiyle eleman arayan bir firmaya görüşmeye gittim. Bir emlak firmasıydı. Görüşmeye benden başka ü
3536
seks hikayeleri
Arkadaşımın Annesi
|selam bu sizlere yazacağım ilk hikaye ve benim ilk tecrübem. ben şu anda 19 yaşında bi erkeğim.bundan aşağı yukarı 3 sene önce arkadaşım özerle bilgi
0
seks hikayeleri
Minibüste
Bundan 1 ay önce yaşadığım unutulmaz olayı paylaşmak istiyorum.uzun zamandır ilşkim olmamıştı ve doğal olarak kudurmuştum.hormonlarımın azdığı bir gün
6140
seks hikayeleri
ne azmış kızlardı be
merhaba ben c. isim vermek istemiyorum.yanımda h de var. beraber yazacagız.hikayem gerçektir.okulda yasadıklarımızı anlatacagız size.sabah okula gider
1412
seks hikayeleri
Ah Amca Ah
selam ben ankaradan deniz lafı fazla uztmadan hemen konuya girecem.. ben 1-80 boyunda 65 kiloda esmer dolgun vücutlu ve yakışıklı bi gencim küçüklüğüm
5354
seks hikayeleri
Ablamin Dar Ami
Ablamin Dar Ami... Ben su an almanya da yasiyorum ve 16 yasindayim ,ayni odada beraber kaldigim ve ben de de 1 yas büyük cok seksi tas gibi göte sahi
11206
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :