Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

Resim.Arşivli.Seks.HİKAYE Etiketi


Resim.Arşivli.Seks.HİKAYE Resim_Arsivli_Seks_HIKAYE
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
Zevkli bi başlangıç
Merhaba ben efe size 13 yaşında başımdan geçen bi olay anlatıcam bodrumda bizim bi yazlımız var ordada bi arkadaşım var cem diye bir gün evede kimse y
5421
seks hikayeleri
Hiç Aklımda Yokken
|Selamlar. İsmim Salim. Ben bundan 1.5 ay kadar önce başımdan geçen bir olayı paylaşmak istiyorum. Diğer anlatılan anılardan biraz daha farklı bir hik
2103
seks hikayeleri
Kızım Hamile 6
|Birbirimize sarılarak yattık. Sırtını bana döndü bende yaklaşıp belinden kavradım. 7 aylık karnını sardım sarmaladım. Kendini iyice bana yaslayıp ked
16958
seks hikayeleri
rezil olmuştuk
45 yaşında tek başına yaşayan balık eti ve bakımlı bir kadınım.saçlarımı kızıla boyardım. manikürüm pedikürüm eksiksizdi.yaklaşık 1.60 boylarındaydım
8670
seks hikayeleri
Saf Ama Ateşli
Size basımdan gecen bir hikayeyi anlatıcam hayatında daha once hiç beraber olamamıs bir kızı anlatıcam bu kızın adı BAHARTAS GİBİ GÖTÜ vardı birgun bu
2336
seks hikayeleri
Üç Manyak
|merhaba ben lise-3 öğrencisiyim sınıfta üç tane orospu vardı bütün sınıf bulara hastaydı tabiki bende bir gün bunlar yanıma geldi ve beni acayip dere
2421
seks hikayeleri
kardeşimin bacakları
Merhaba geçen hafta bir hikaye göndermiştim fakat o hikayeyi liselikızlar kategorisinde yazmıştım. ama buraya daha çok yakışacağını düşündüm. eğer hik
2781
seks hikayeleri
Ben Boyle Sey Gormedimgazeteleri Takip Edenler Bilir
Ben böyle şey görmedim!!(gazeteleri takip edenler bilir) Bundan 5 sene önceydi... Ben lise 1e giderken oldu bu olay...... Okulumuz adanada o kada
2681
seks hikayeleri
Dişi Sıpa
Anadolunun bitmek tükenmek bilmeyen güzelliklerinden birini yaşıyorduk. Güneş batarken gökyüzünde oluşan kızıllığı seyrediyordum. Tabiat ana bu toprak
6256
seks hikayeleri
şirket müdürüyle sex yaptım
Selam ben İstanbul’dan yazıyorum 38 yaşındayım hikayemin bayan kahramının takma adi ise gerçek adına yakın mine hanım olsun.Benim mesleğim spor daha d
1783
seks hikayeleri
karım nurayla saunada
Uzaktan tanıdığım bir arkadaşım saunada çalışıyordu.lüks otelin saunası olduğundan kızlı erkekli saunaydı.başka bir arkadaşımda piyasadan iki kız bulm
5866
seks hikayeleri
KUZENİMİ ÇOK KÖTÜ YAPTIM
merhaba ben emre 18 yasındayım bir gün okuldan döndüğümde  evde kimse olmadığı için kuzenlere gittim ve ordada kuzenimden başka kimse yoktu ve be
3723
seks hikayeleri
bayan muhtar
Merhaba, Bircok hikayem yuzunden birsuru mail geliyor bana.olumlu mesajlarin yani sira kendinden emin olmayan, beyinsiz, salak insanlar tarafindanda b
5994
seks hikayeleri
sexsi afet
sarışın afeti anlatmadan gecemiyecegim en son sikmemden 3 gun sora tekrar telefonlaştık biraz sohbetten sonra isin yoksa gelsene dedi isim olmazmı gel
1685
seks hikayeleri
Kızlığıma Mal Olsa Da
KIZLIĞIMA MAL OLSA DA  selam ben zumre kendimi size tanıtayım ben gazi endüstri meslek lisesinden yeni mezun oldum okulda gecen bir anımı anlata
2773
seks hikayeleri
KATLAMA
|BİR GÜN BEN İŞTEN GELİYOR VE BİZİM İŞYERİNE GİDİYORDUM.ABİM BANA DEDİKİ SEN BİRAZ ÇALIŞ VE BEN SENİ 2-3 SAAT SONRA ALACAĞIM DEDİ.BEN TAMAM DEDİM VE O
1750
seks hikayeleri
Tacizde Bulundum Elimde Degil
Tacizde bulundum elimde değil. buna taciz denirmi bilemiyorum ama bazan içimde öyle fırtınalar kopuyor ki anlatamam devamlı okul bölgelerinde ünivers
2036
seks hikayeleri
olgun kadını becerdim
Bana ilk tutunduğunda aletimi ıslak ağzının içine aldı ve o güzel dudaklarıyla birlikte yalamaya başladı. O kadar güzel yalıyordu ki tecrübeli olduğu
189
seks hikayeleri
Ne Istediğini Bilen Kadın
merhaba sex sever okuyucularYaşadığım gerçek olayları size yazmaya devam ediyorum. Kendimden kısacabahsedeyim, 30 yaşında evliyim 176 boyunda 65 kg at
1536
seks hikayeleri
gece yarısı sex yaptık
Merhaba başaımdan gecen bi hikayeyi paylaşıcam sizle Kız arkadaşımla geziyordum arabayla sevişmek için kuytu yer arıyorduk. Neyse benim bi tanıdım va
3683
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :