Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

Ogluma götumu verdim Etiketi


Ogluma götumu verdim Ogluma_gotumu_verdim
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
Beni Yengem Alıştırdı
Ben yengem Nadide çok iyi anlaşıyordum,abim olmadığı zamanlar onunla koyun koyuna yatar ve çok büyük heyecanlar yaşardık, hatta onun sevgililerinle bi
6822
seks hikayeleri
3 Erkekler
3 erkekler merhaba ben sema. 18 yaşımdayım size başımdan geçen ilginç bir olayı anlatmak istiyorum.cuma günü okul çıkışıydı üzerimde okul kıyafetleri
4071
seks hikayeleri
kocam yapamazsa başkası yapar
yazmaya karar verdim. Uzun zaman oldu ama yine olsa yine yaparım. Bundan 5 yıl önce evlendim ve gerçekten çok severek evlendim tabiki halende kocamı ç
1430
seks hikayeleri
Muradıma Erdim
Ben bu sitedeki fetish bölümündeki hikayeleri okumaya başladığım ilk günden beri her gün benimde bir sahibem olmasını ve ona dilediği gibi itaat etmek
1256
seks hikayeleri
Yengeme Tecavüz Ettim
Benim bir yengem var. Yenge de ne yenge. Kuzenim haftanın 5 günü pazara çıkıyor. Bi gün Hande yengem eve telefon etti ve evde hiç salça kalmadığını on
10513
seks hikayeleri
ayak fetiş
ben 13 yaşındayım ad vermek istemiyorum .size bir anımı anlatacağım. İsim : egeegMail : dgefgefg>hotmail.com
8256
seks hikayeleri
nazanı affetmedim
slm biz iki kafadar olan abdullah ve onur.birgün bizim dershanedeki etud uzamıstı.busra yer olmadıgı ıcın yanıma oturdu.benım kotu bı nıyetım yoktu am
4398
seks hikayeleri
nişanlım elife kaydım
Herkese merhaba seksi sevgilim Elifle askerliğim öncesi çıkmaya başladık.Askerde büyük şans, onun oturduğu Trakya da görev aldım.Onunla her izin buluş
1842
seks hikayeleri
Baldızımla Seviştim
Ben şu an 35 yaşındayım ve belçıkada yaşamaktayım, bundan tam dört yıl önceydi baldızım yeni evlenmişti ve kocası daha vizesini alamadığı için belçıka
5532
seks hikayeleri
Fahişe kız kardeşim
Ben 20 yasındayım 1. 85 Boyundayım iyi bir fiziğe sahibim kardesim benden 2 yas küçük o yasda mükemmel biriydi küçük göğüslü iri kalçalıy tam bir fahi
12944
seks hikayeleri
teyze kızına götten
Ben 24 yasinda izmirde yasayan bir gencim.. Fizik olarak da yakisikli oldugum soylenebilir. Teyzemin de 23 yasinda bir kizi var, adi Nalan, ama gors
19052
seks hikayeleri
Yarragın irisini tatdım
Merhaba ismimi vermiyecem nickim Ay 30 yaşındayım etli-butlu bir erkegim başımdan gecen bir olayı sizinle paylaşmak istiyorum o gune kadar elime hic b
6257
seks hikayeleri
BALDIZ
 Yaşım 30. Çok geç gittiğim Askerden ünversiteyi bitirmek için çıkan aftan yararlanmak için 10 gün izin almıştım. Eve de heyecanla geldim saat ge
0
seks hikayeleri
Sevgi
Slm ben aydın bu olay tamamen gerçektir bundan 2 yıl önce bir yaz akşamı kız arkadaşım sevgiyle dolaşıyodum o 17 bende 18 yaşındaydım ben onla çıkmak
1810
seks hikayeleri
Bekaretimi Kaybettikten Sonra
Bekaretimi Kaybettikten sonra... Selam ben Pervin size daha önce Paris te yaşadığım geceyi yazmıştım. Bugünde ilk defa bir erkekle beraber olduğum ve
2415
seks hikayeleri
eskisi gibiydi
Ben ve arkadasım yurttaki odamıza bir erkek aldık, o da bize cips ve bol bira aldı. odaya gizlice cıktıktan sonra tv yi kurduk ve porno cd taktık ü
1597
seks hikayeleri
banamısın demedi
ben 26 yaşında bekar bir gencim.anlatacağım bu olay bundan bir yıl öncegüvenlik olarak çalıştığım iş yerimde başladı beraberimde 5 kişi çalışacagımızs
1709
seks hikayeleri
annem evdeyken cansuya çaktım
Mrb ben istanbulda oturuyorum yaklaşık bir sene önce bir arkadaşımın çıktığı bebek gibi kız vardı ben o gün işten eve doğru geliyorumdum ve çok yorgun
10087
seks hikayeleri
Yaz Tatilim Bodrum`da
selam,arkadaslar.. ben 21yasindayim ve yurt disinda kaliyorum.Bundan yaklasik 2 ay önce bodruma tatile gitmistik ben ve arkadasim. Ben gizli bir Gay i
1841
seks hikayeleri
seda ve galip abi
kız kardeşim ve galip abi Kategori - Karışık Hikayeler  ( Karışık hikayeler,karışık hikaye,karışık sex muhabbeti,karışık porno hikaye,karışık lezbiyen
3034
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :