Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

Köylüm Murat ve karım Etiketi


Köylüm Murat ve karım Koylum_Murat_ve_karim
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
Türkanla Mutluyuz
Türkan’la alt katıma taşındıktan sonra arkadaş oldum. Ben otuz yaşında taze bir dulum. Türkan ise Bulgaristan göçmeni güzel bir kadındı. Oturduğum apa
2033
seks hikayeleri
Parmaklayin Hocam
Parmaklayın hocam Beden hocası benim gibi kızlara torpil yapar sadece imtihan günü esofman giyinmemmizi imtihan ettikten sonra ise tekrar formalarımı
4932
seks hikayeleri
köydeki güzel kızla anasını
selam arkadaşlar ben saffet size anlatacagım hikayee tamamen yaşanmı ve gercek neyse hikeueym gecelim bundan 3 sene önce bizim köyde meltem adında bi
6534
seks hikayeleri
Inşaatta Zorla
Selam ben ankaradan aslı.Bu olay başıma geldiğinde 19 yaşındaydım.bizim evin karşısına yeni bir bina yapılıyordu.10-15 işçisi falan vardı.Bende her gü
8649
seks hikayeleri
Gül Ile Güngör`ün Tanışmaları
Gül`ile Tanışmam aynen şöyle oldu.. Birgün pazarda gezerken bir Kasetçiye girdim aklıma Porno Film izlemek gelmişti ogün çok bunalmıştım dışarıda kızl
1496
seks hikayeleri
Kocası Istedi
merhaba benim adınm kadir. ben 84 lü bir gencim. 23 şubat 2004 2005arası askerlik yaptım, size anlatacağım hikaye askerlikten yaklaşık bir ay öncebizi
2803
seks hikayeleri
yaramaz manitam
Meraba,,walla burdaki cogu hikayenin uydurma olduunu düsünüorum ama ben basmdan gecen gercek bi olayı anlatacaim,,ahmet ismim,,17 yasndaym lisede,,
1296
seks hikayeleri
Bozuldum
|Bozuldum Slm millet ben burcu kalmaz.sizlere basımdan gecen inanılmaz korkunc hikayeyi anlatmak istiyorum.Size tanıtayım.18cmlik yarrağı olan bekir
4141
seks hikayeleri
delik kulak
ben bulut 23 yaşında antalyada yaşıyorum. komşumuz nilgün teyzeye olan hayranlığım bi ömür boyu gitmeyek sanırım onu hayal ederek 31 çektiğim bir gün
2106
seks hikayeleri
netteki orospumm
merhaba size basımdan gecen bir olayı anlatmak isterim.ben daha önceleri nette tanıstığım insanlara sosyal hayatta birşeyler yasanmaz diye düşünüyordu
1856
seks hikayeleri
abim domaltı beni
merhabalar abimin beni sikti zaman ben 18 yaşındaydım o gün evde kımse yoktu abim banyo yaperken kapının arasından abimi gördüm ordan geçerken abin si
19695
seks hikayeleri
Beni Iki Kişi Becerdi
selamlar ben daha önce kalfamla başımdan gecen hikayemi anlatmıştım evde yanlızdım canım sıkılıyordu. internette gay kanalına girdim başladım sohbet e
3680
seks hikayeleri
Annem Arik Benimde Oruspumdu
Annem Arık Benimde Oruspumdu Ben 20 yaşındayım annemse 35 yaşında ama görünüş itibariyle 25 kız gibi minyon tipli 90-65-98 ölçüleri babam öleli 4 sen
0
seks hikayeleri
seksin kıralı
merhaba adım poyraz 35 yaşındayım ve iz mirde yaşıyorum bu 35 yaşıma kada bir çok anım oldu ama ilk kez sizinle bir anımı paylaşıyorum ben 21 ve 30
2034
seks hikayeleri
kocamdan intikam almak için
20 yaşındayım.2 yıllık evliyim.evli olduğum kişi dayımın oğlu benden 10 yaş büyük.ben onu abi bilirdim ancak o değilmiş...17 yaşındaydım.başım ağrıdığ
12408
seks hikayeleri
hepsi girmez dedi
güzeldi ki hep ona sahip olmak istedim. Arkadaş olduk ve bir süre muhabbetimiz baya koyulaştı artık evine gidiyordum oda bize geliyordu. En son onu ev
882
seks hikayeleri
Bu Ne Kuvvet
|slm ben istanbuldan akın üsküdar lisesinde oku yorum lise son sınıftı öss ye hazırlandığımdan kızlarla konuşacak vakit yoktu birgün bir kız arkadaş
0
seks hikayeleri
Kocaman Aletini Çıkardı...
Kocaman Aletini Çıkardı... selam dün gece hayatımda yediğim 2. yarragın hikkayesini anlatacam, vatandasla internet ortamında sohbet ederken tanıştı
5859
seks hikayeleri
Bitmeyen Yaz 4
"Theyre in the bedroom." diye yanıtladı Jennie."Theyre trying lesbian sex.Four girls are loving each others." diye devam etti. "Really?Lets go,I wanna
1277
seks hikayeleri
Esrar
|Selam. Size yaşadığım heyecan verici bir olayı nakletmek istiyorum. Üniversite birinci sınıftaydım.Ankaradan başka bir ili henüz görmemiştim ve özell
2130
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :