Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

Göt resmi Etiketi


Göt resmi Got_resmi
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
am yalamak çok zevkli
Benim adım Seyfi çok yakışıklı kaslı bir adamım oldukça çekiciyiz daha onceki yasadıgım bir cok olaydan bir kacını yazmıstım bu steyi takip edenler an
11506
seks hikayeleri
zevkin doruguna çıktıgı an
slm ben toprak yaşım 29 size daha önce eşimi aldattıgımı yazmıştım ve aldatmanın verdişevk başlıgı ile şimdi çıktıgım kadınla ilk gurup yaptıgımız hik
2298
seks hikayeleri
Kocamdan Habersiz
slm yaşadığım olay kendı koyumde gelişti eşim yıllık izne çıktı ve ailemın yanına gıttık eşimin iznı bıttıği için ben bıraz daha kalmak için izin iste
5278
seks hikayeleri
sinemada aldım
Herkeze merhabaa:) anlatacagım hıkaye gecen yıl sinema salonunda gerçekleşmişti..Ben ve erkek arkadasım pazar gunu aksam 7de bulusacaktık. şişlide bul
6926
seks hikayeleri
Çılgın Kaynana
Merhabalar ben Selim, 30 yaşındayım. Evli ve 1 çocuk babasıyım. İzmir’den yazıyorum. Bu çok eski bir hikaye, sitenizi gördükten sonra yazmaya karar ve
8049
seks hikayeleri
Teyzemlerin Kolesi2
Teyzemlerin kölesi..2 teyzem ve komşusu önce kardeşim sunayı dışarı çıkardılar.hava sıcak olduğu için hortumla yıkayacaklardı.teyzem kardeşimin südye
3610
seks hikayeleri
Banyoda Mukemmel DoRTLu
Banyoda mükemmel DÖRTLÜ slm sex manyakları benZevce.com da kaç tane aslı varsa hemen tıkla ve gör.`, CAPTION, `Hemen Ara-Bul`);" onmouseout="return n
5190
seks hikayeleri
Nerdeyse Baldızım Olacaktı
|ben 23 yasında sarısın erkek guzelı denebılecek kadar yakısıklı bır gencım istanbuldan yazıyorum ben askerden donunce kendını tiki diye tabir eden ya
3007
seks hikayeleri
Sexin Alasi
Sexin alasi Ben 10 senelik evli bi bayanim size 5 sene evelsi basimdan gecen bi olayi anlaticam. Kocami cok seviyordum ama aldigi kilolar ve bakimsiz
2459
seks hikayeleri
aramızda kalsın da
Slam dotlar simdi size olumune siktigim kızı anlatcam ben optisyenım gözlukcu yanı bi müsteri geldi bayan dukkana ya amına kodumun kızı yapma bebek sa
1126
seks hikayeleri
otobüs mola vermişti
İstanbul`a otobüsle gitmek için o akşam terminale vardım. Ellerimde bavullarla otobüs beklerken, yanıma 30-35 yaşları arası, kumral, kolsuz bir bluz v
8603
seks hikayeleri
coban kocam oldu
merhaba ben takma adim eda ben liseyi halamin yaninda istanbulda okudum unuvesteyi bir cok deneme sonucunda basaramadim bizimkiler koyde hayvancilikla
12917
seks hikayeleri
zevkim gidene kadar siktim
bana yer verecektir yorumlarıyla ondan haklıyım yani.. Geçenlerde Başımdan Geçen Bir Olayı Anlatmak İstiyorum Öncelikle Şunu Belirteyim , Bende Okuduğ
605
seks hikayeleri
Karima Jigolo Tuttum
Karima jigolo tuttum merhaba ben murtaza,almanyadan yaziyorum.esim ayse almanya dogumlu 1,62 boyunda etine dolgun 58 kilodur.gögüsleri bir avuc icini
3476
seks hikayeleri
Tecavuz
Tecavüz merhaba arkadaşlar ben sitenizi gördükten sonra bu anımı anlatmak istedim beni iyi dinliyin ben 18 yasında bir kızım.bundan altı ay öncesine
13534
seks hikayeleri
Tugbis 2
Tekrar merhaba. Yaşadıklarımı anlatmaya devam ediyorum. Ama öncelikle bana mail yazan bayanlara teşekkür etmek istiyorum. Haydi kızlar daha çok mail b
1560
seks hikayeleri
Mütiş Göğüsler
|merhaba ben arif neyse sadede geçiyim birgün yolda yürürken baktım altında kızın tangası gözüküyordu kızı takip ettim kız bir restorantta durdu.orda
1776
seks hikayeleri
2 ÇOCUKLU VE DARACIK
ben 35 yaşında özel bir şirketin işletme müdürüyüm hikayemde başlangıç olarak aslında  cok ekilerden kalan bir hevesin 8 yıl sonra tamamlanması d
3026
seks hikayeleri
Şefimle
Ben hayatta her şeyi yapmaktan yana olan dul bir bayanım. Buna rağmen yüzüme baktığınızda sıcakkanlı fakat çok ciddi bir ifadem vardır. Vücudumun ise
1854
seks hikayeleri
webcamde sex
her yaştan bayanlar ekleyin beni [email protected]İsim : emreMail : [email protected]
1174
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :